Du er velkommen til at kontakte os, hvis du har brug for vores professionelle hjælp. Brug de nedenstående oplysninger, hvis du ønsker svar på spørgsmål eller har en specifik forespørgsel. Vi svarer gerne på mails og bestræber os på at svare så hurtigt som muligt.

Ved nødstilfælde har vi desuden en vagttelefon, hvor du kan kontakte os uden for normale åbningstider. Før du kontakter os på vagttelefonen, vil vi dog bede dig sikre dig, at du ringer angående et nødstilfælde. Vi har nedenfor listet eksempler på nødstilfælde samt eksempler på arbejdsopgaver, du ikke skal kontakte os via vagttelefonen omkring. Ringer du vedrørende et problem, der ikke kan klassificeres som nødstilfælde, tillægger vi dig et gebyr på 1-1200 kr. for unødig brug af vores vagttelefon.

Ring os gerne op, hvis:

  • Du har et sprunget vandrør
  • Dit køleskab er stået helt af
  • Du slet ingen strøm har i boligen
  • Du ingen vand har
  • Du ingen varme har (særligt gældende i vintermånederne)

Vent til næste hverdag med at kontakte os, hvis:

  • Du har en vandhane, der drypper
  • Du har en stikkontakt, der ikke virker
  • Du kan ikke komme ind i din lejlighed. Her skal du kontakte en låsesmed
  • Dit toilet løber
  • Dit tøj sidder fast i vaskemaskinen
  • Eller andre mindre problemer, der ikke haster

Kontakt os gerne

Telefonnummeret til vagten er tlf. 40 17 81 48, og vi kommer gerne ud, hvis du står overfor et nødstilfælde. Vi vil dog gøre opmærksom på, at telefonen ikke skal bruges, hvis vi ikke responderer på vores almindelige telefon, der har nummeret 31 75 01 93. Har du spørgsmål eller lignende, er du velkommen til at bruge vores almindelig telefon eller sende en mail.

Vi besvarer ikke spørgsmål, forespørgsler og lignende på vagttelefonen, selvom det er indenfor vores åbningstider – og vi henviser derfor til, at du bruger vores almindelige telefon i stedet for.  

Løvenhardt VVS & Ejendomsservice ApS
Aarhusvej 58b
8382 Søften Hinnerup
Løvenhardt VVS & Ejendomsservice ApS
Aarhusvej 58b, 8382 Søften Hinnerup